Dagen igår hos Melody

 
Bilden här över är inte från igår men hade ingen annan. Gårdagen hos Melody var i alla fall väldigt mysig. De andra hästarna var inne i ligghallen så tog grimman och skulle ut och hämta henne, men hon föreslog att vi kunde gå tillsammans utan grimman. Så det körde vi på. Tog inte på grimman för än vi skulle ut på promenad så hanterade henne löst vilket jag faktiskt inte gjort tidigare. När jag skulle ut på promenad så insåg jag när jag hade gått ut och stängt grinden att jag glömt släppa loss de andra två hästarna och ingen annan var i närheten, så la grimskaftet på marken och var tvungen att lämna henne obevakad och lös och var någonstans lite orolig att hon skulle gå iväg men hon stod kvar så snällt där ute som jag hoppades på. Promenaden gick också bra. Travade ganska långa sträckor vilket var ganska jobbigt för oss båda, travade även upp för våran favoritbacke där vi alltid travar. Efteråt stod jag och kliade henne massor vilket hon verkligen älskar. Filmade lite med min mobil och mamma filmade lite med kameran så här har ni lite oredigerade klipp från igår. Kom ihåg att se i HD.
 
Kommentarer
Anita

Fin bild :D

Svar: Tack så mycket! :)
Sofia Krantz

Datum: 2014-03-21 Klockan: 17:50:14 Blogg/hemsida: http://siliiins.blogg.se/
Molly

Så mysig video <3

Svar: Tack så mycket! Har man en mysig och fin häst så. <3
Sofia Krantz

Datum: 2014-03-21 Klockan: 19:49:59 Blogg/hemsida: http://nordwest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: