En ganska liten Sofia

 
Titta vad mamma hade ställt fram i mitt rum! Dessa två bilder är alltså de första som finns på mig. Jag var ju inte direkt särskilt stor direkt. Nu sitter de i alla fall på hyllan jag har i mitt rum. 
Jag hoppas att ni har haft en bra dag. Själv har jag haft en rätt konstig dag. Helt okej i skolan, var med Julia hemma och kramade om henne riktigt mycket när hon åkte hem. Sen så ringde några och sa att dem hade sett Qastor, som har varit borta i en vecka nu, så vi åkte och hämtade honom. Har var egentligen ganska nära oss men vi tror att någon av grannkatterna har skrämt iväg honom eller något. Men han är i alla fall hemma vilket är skönt.
Tänker inte gå in på detaljer nu men kan säga att jag kommer ha en rejält jobbig dag imorgon i alla fall. Svårt att förklara och orkar som sagt inte gå in på detaljer. Allt kan sluta bra så det är ingen fara. 
 
IDAG FYLLER I ALLA FALL MIN KANIN MARIO 3 ÅR SÅ GRATTIS TILL HONOM! ♥♥♥♥♥ Var hos pappa en stund så jag hann gosa lite med honom i alla fall.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: