Frida & Zander

 
 
Det var dressyrtävling i stallet idag så jag var där och kollade och fotade även, så här får ni två bilder på superfina Zander och min lillasyster. Inte många som startar dressyr i hackamore eller vad säger vi? 
Var även ute hos Melody en sväng efteråt och skulle ha blivit ridning på ridbanan men blev en jätte lugn uteritt. Det gick väl sådär. Har inte så mycket att säga riktigt, inget gick dåligt men kändes verkligen inte hundra. Förmodligen rider jag henne på torsdag också, då blir det första gången jag rider helt själv. Utan sällskap av annan häst så hoppas att det går bra.
Kommentarer
Emma

Awww vad söta! Och vad lika ni är!

Datum: 2014-03-02 Klockan: 20:36:54 Blogg/hemsida: http://emmaomelros.blogg.se
:)

Hej Sofia! Jag har hört och tror att du är väldigt bra på att göra headers! Min kompis Stina letar efter nån som kan göra en åt henne, o ja undrar om du ksk vill??? Du måste självklart inte! Men om du vill så skriv en komentar på hennes blogg fames.se/stinaelisabeth/ Du kan oxå svara på denna kommentaren! ;) Kram! :)

Svar: Åh, det skule säkert kunna gå om jag får tid någon gång. :)
Sofia Krantz

Datum: 2014-03-05 Klockan: 15:56:48 Blogg/hemsida: http://fames.se/stinaelisabeth/
Tove Kjaerran

Himla härliga bilder, jättefint ljus i dem! :)

Svar: Åh, tack så jätte mycket. :)
Sofia Krantz

Datum: 2014-03-07 Klockan: 20:19:17 Blogg/hemsida: http://tovekjaerran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: