Jag & Melody igår

 
 
Vi körde på en till promenad igår också, mamma tog även lite bilder som blev rätt fina. Vill verkligen bli bättre på att variera arbetet från marken, just nu blir det liksom bara promenader. Idag ska jag ut en kortare stund igen och hade förmodligen tänkt träna lite toleransträning på deras "ridbana" (den är ju inte helt färdig men går att vara på i alla fall) dem har, om jag hittar något bra. Sen har de lite bommar och hinderstöd så tänkte väl se om vi kan göra något med det, kanske testa att hoppa lite och se vad hon tycker. Hon håller ju just nu inte för uppsutten hoppning, förutom stockar och diken i skogen, så det kan nog vara kul för henne. Har lite slut på idéer och vill ju samtidigt väldigt gärna kunna variera vad vi gör. Så får försöka tänka ut vad med jag har tillgång till att göra.
Vill även tacka för lite bättre statistik igår. Jätte roligt verkligen! Den har legat i botten nu när jag har varit lite off.
Kommentarer
Angelica

Vad fina bilder, verkligen helt underbara!
Ett tips på saker du kan göra från marken är ju den klassiska bollen, löslongering, "följa John" osv, saker där hon får använda huvudet mycket & ni kan samarbeta :)

Svar: Tack o tack. :) Jo, har ju haft dem sakerna på hjärnan faktiskt så tack för förslagen. Är mest bara lite okretiv och har svårt att komma på idéer.
Sofia Krantz

Datum: 2014-03-17 Klockan: 15:10:02 Blogg/hemsida: http://angelchanelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: