Now I've thought it through

 
Bild på fina Melody från i lördags när jag var ute en kort sväng. Hon ser ju nästan svart ut på denna bilden då det var så molnigt, haha. Hon var väldigt missnöjd med att de gick i den vanliga hagen. Men jag hade ju ingen aning om varför de gick där idag så jag kunde ju tyvärr inte flytta över henne till sommarhagen. Trist att inte kunna visa att jag förstår henne. I övrigt var hon väldigt sällskaplig i lördags i alla fall. Har skrivit ett lite längre inlägg med lite blandat om vad jag gör med Melody just nu, då många undrar när de hör att jag inte rider, och lite våran tid hittils och undrar bara om det skulle vara intressant att läsa om? Tycker ni det får ni gärna skriva det i alla fall, skulle uppskattas grymt mycket. 
 
Det här kan nog vara något av det bästa jag hört på länge. Det är en split-version av Do I Wanna Know av Artic Monkeys så använder du hörlurar så hör du den vanliga versionen i ena örat och en akustisk version i andra örat. Orginalet är grymt men detta är minst lika bra. Åh.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: