Things are looking up

 
 
 
 
 
 
Jag är så otroligt glad efter idag. Cyklade ut till stallet och var egentligen inte jätte taggad då det inte gått så bra på senaste tiden som ni vet. Hon har bara varit intresserad av att äta gräs och det har känt jobbigt att inte komma någon vart, trots det har jag ju låtit det ta den tid det tar. Hon kom fram och hälsade snabbt och efter en stund gick vi till ligghallen och hon fick lite mat.
Efter det var hon väldigt "på" mig och liksom bad mig att hänga med henne. Jag antog att vi skulle gå någonstans där hon skulle stanna och äta gräs men plötsligt stannar vi vid ett hörn av hagen och hon tittar på mig men en väldigt menande blick och jag blir förvirrad för en sekund. Hennes blick säger bara "men hallå, vad väntar du på?". Plötsligt inser jag att vi står vid en utgång från hagen och att hon frågar om vi kan gå ut på en promenad. Rusar upp och hämtar grimman och sen så kommer vi faktiskt ut på en promenad för första gången på... ja, jag vet inte hur länge ens. MEN FATTAR NI? Åh, jag är så glad. Äntligen vill hon faktiskt göra något tillsammans med mig och inte nog med det är det hon som föreslår det. Hon var jätte pigg och glad på promenaden och vi travade massor och hon började galoppera ett par gånger till och med. Hela hon bara sprudlade av energi. Bilderna är från idag förresten.
Kommentarer
EBBA LAGERSTRÖM

Åh vad kul att det gick bra!!
Fantastiskt fina bilder också! <3

Datum: 2014-05-04 Klockan: 19:23:08 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se
Josäfin Andersson

Åh vad roligt! Så glad för din skull :D

Svar: Tack! :D
Sofia Krantz

Datum: 2014-05-05 Klockan: 13:01:16 Blogg/hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: