Honesty

 
 
 
Gamla bilder från någon dimmig dag i september, tror jag, för det bästa jag har at komma med.
Vi kan väl börja detta inlägget med något positivt. Igår var jag och Julia och såg på Mockingjay part 1 och holy moly. Speechless! Hade typ rysningar konstant genom hela filmen och mitt hjärta kan ha gått i tusen bitar vid typ 1235230574 gånger eller så p.g.a. först och främst Finnick (för att jag älskar honom och Sam Claffin spelar honom så bra) och sen stackars Peeta alltså åååååååh, my precious baby. Vill inte skriva mer för då börjar ag nog bara spoila. Har ju läst alla böckerna och älskar dem, men jag måste bara säga att WOW vad bra de gör dessa filmer. Första filmen var lite halvdan, Catching Fire var helt frickin' amazing och denna ännu bättre, så bra gjord och alltså jag har verkligen inga ord. Åååååh, så bra dessa böcker/filmer är. Och idag är det även Oliver Scott Sykes's födelsedag så det firar vi idag. 
 
I övrigt mår jag inte så bra just nu, men det är väl ingen nyhet. Mina vänner och familj får mig att må bra men annars känns det fortfarande väldigt meningslöst med mycket. Min kropp har varit väldigt anti mot mig senaste veckorna och vi har varit i krig mot varandra basically, idag har jag haft huvudvärk och fruktansvärt ont i magen. Bara massa såna där onödiga som saker som att hyn ska vara a pain in the ass, huvudvärk, ryggont och allt sånt till synes små saker har blivit väldigt mycket nu. Men jag fortsätter försöka. Det gör jag. Det känns mest bara som jag är påväg ner åt samma håll som förra vintern, och det skrämmer mig. Men samtidigt vill jag inte klaga på något sätt, jag tycker inte att jag har tillräckligt stor rätt att klaga längre på något sätt. Så det verkar som att det här blir där jag klagar av mig istället. Nu babblar jag bara för att jag är trött och sur, ber om ursäkt. Vet inte vad jag ska göra av den här blogg-historien längre. Känns liksom inte riktigt värt det mest.
Kommentarer
Flisan

Fina bilder :)

Svar: Tack snälla!
Sofia Krantz

Datum: 2014-11-22 Klockan: 19:53:33 Blogg/hemsida: http://fbb.blogg.se
Flisan

SV: Så lite så :D

Datum: 2014-11-23 Klockan: 19:06:33 Blogg/hemsida: http://fbb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: