Fluffy cuties and nice weather

 
 
 
 
 
Lite bilder från de senate två dagarna. Igår var det riktigt fint väder utomhus så jag gick och fotade en sväng. Satt till om med utomhus när jag åt lunch och allt. Såhääääär mysigt. Idag var det ännu mer mysigt för jag och mamma är hund- och katt-vakt över dagen åt Rocky (aka världens finaste, snällaste hund) och sen katterna Lucy och Link, som jag inte träffat innan så det var mysigt. Lucy var lite blygare, men ändå väldigt kelig och sällskaplig, fast inget i jämförelse med Link. Ojojojoj, har aldrig mött en så sällskapssjuk katt. Helt galet. Man fick inte vara ifred en sekund utan att Link hoppade upp eller sprang runt bland benen. Om ni bara visste vad svårt det var för mamma att få första bilden. Kan ju säga att Rocky låg rätt still där i alla fall och ville bara bli kliad som vanligt.Så himla mysigt alltså! Vi ska alldeles strax gå bort till de igen och ta Rocky på en till promenad och sådär. Sen ska vi ut på promenad med Rocky både imorgon och på fredag också. Inget att klaga på direkt. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: