Första stalldagen på evigheter

 
 
 
 
 
 
Detta inlägget blir publicerat lite sent, enbart för att jag faktiskt har haft fullt upp och inte kunnat sätta mig ner och redigera och skriva förrän nu för ovanlighetens skull. Följde faktiskt med Frida ut till stallet när hon skulle ha hand om Azzi. Har inte varit i ett stall "properly" (om man nu kan säga så, men alltså jag vet inte hur jag ska förklara hur jag menar, hahaha) på hur länge som helst och visste inte riktigt om jag skulle tycka att det var jobbigt eller hur jag skulle reagera. Men jag fann det faktiskt ovanligt avkopplande. Jag slutade ju vara i stallet då det gav mig mer ångest, stress och ofta sämre självförtroende än vad det gav mig glädje. Men faktum är att jag nu verkar kunna koppla bort tankarna lite bättre i stallet, så det kändes väldigt skönt att vara i stallet utan att få ångest över varenda liten sak man gör. 
Jag fotade mest korna som går i hagen bredvid Azzi. De var lite halvskeptiska till mig först men efter en stund vågade de sig närmare. Det gjorde mig så himla glad att se alla kor gå i en stor flock i deras stora öppna hage. Det verkade må så bra och inte behöva bli störda av människor non-stop. Underbara djur dessutom! Frida red i alla fall lite, en kortis på banan och en skrittade vi ut. På vägen träffade vi även på Elins hästar i deras stora och grymt fina hage det går i. Så fina och stora hagar blir man väldigt glad att se. Så vi fick glada hälsningar och jag kunde ta lite bilder som ni ser. 
Förutom att vara i stallet har jag mest gosat med min älskade kissemiss. Bara för att jag kan. 
Kommentarer
Cornelia

Så fina bilder och så fin blogg! :D

Svar: Tack så mycket! :)
Sofia Krantz

Datum: 2014-09-30 Klockan: 18:04:51 Blogg/hemsida: http://neliiaah.blogg.se
Evelinn Bladström

Vilka fina bilder du tar! Herregud! :D

Svar: Men åååh, tack så mycket! :D
Sofia Krantz

Datum: 2014-10-04 Klockan: 15:00:38 Blogg/hemsida: http://haflingerhorse.horseworld.se
Elin Eriksson

Tyckte väll att jag kände igen ett par av hästarna. Haha mina små älsklingar med ogräs i hela pannluggarna.

Super fina bilder :-D får gärna skicka om du har fler ;-)

Svar: Hahaha, så fina är dem. :D
Och tack så jätte mycket! Och självklart kan jag skicka lite bilder, tog ett par bilder så har fler. Ska jag mejla de till dig?
Sofia Krantz

Datum: 2014-10-05 Klockan: 20:26:08 Blogg/hemsida: http://misselineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: