My love

 
 
 
 
Mitt humör har varit lika färgglatt som mina kläder idag... Inget solskenshumör alltså. Jag orkade inte ens med hela skoldagen + att mitt hår är kaos som ni kan se - men vet ni vad? Det gör absolut ingenting för jag fick träffa min älskade kisse idag. Vi åkte nämligen förbi hemma hos pappa när vi skulle skjutsa Frida till stallet och gissa vem som kommer springande när vi kommer dit? Som jag saknar min älskade katt när jag inte får se honom på ett tag. Han gör allt så mycket bättre. Vi gjorde det vi oftast gör och helt enkelt bara satt på köksgolvet och gosade. Åh, vad jag älskar denna katt. Just nu när jag mest är fylld av negativitet, missnöje och andra mindre positiva saker och inte kan säga att jag verkligen älskar mycket, så kan jag fortfarande utan att tveka en sekund säga att den här lilla individen älskar jag av hela mitt hjärta. Bästa kisse terapin. ♥
 
Bjuder på lite musik, för att jag kan. Vem säger nej till musik liksom?
Kommentarer
Molly

Så söt!:3 Och din hoddie är helt underbar!

Svar: Jaa, han är ju helt bedårande verkligen. :3 Lever iprincip i min Hogwarts-hoodie. c:
Sofia Krantz

Datum: 2014-09-25 Klockan: 21:42:41 Blogg/hemsida: http://nordwest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: