My baby

 
 
 
 
 
 
 
 
 
För några veckor sedan bläddrade jag helt spontant igenom i gamla album på hårddisken och hittade dessa bilder från maj 2012. DET ÄR QASTOR! UTANFÖR VÅRAT HUS?!?!?!? 
Jag skrek rätt ut. Efter att det här hände med mig och Fille så kändes det helt sjukt med ännu ett så enormt konstigt sammanträffande händer.
 
För er som då inte vet så adopterade ju vi Qastor från ett katthem i närheten i januari 2014. Han kom till katthemmet i november 2013. Hans ursprung och ålder var helt okänt. Jag hade inte den blekaste aning om att dessa bilder existerade ens, vart verkligen jätte chockad. 
Minns dock att vi hade en katt som besökte oss två dagar i rad och att någon sedan kom och hade letat efter honom. På de här bilderna kan han ju inte varit mer än ett år gammal, så därav vet vi nu att han är yngre än vad vi tidigare trott. Jämför bara med bilden i headern så ser man tydligt hur mycket mindre han är. 
 
Är ju lustigt att han egentligen har varit hos oss innan vi faktiskt hämtade honom och att han måste bott i närheten tidigare. Underligt. Han är ett mysterium den här katten...
Kommentarer
Elin Ringqvist

Men omg hur har du lyckats med två såna här sammanträffanden? Skumt??? Kanske är ödet ;)

Svar: I know! :o Så jäkla sjukt egentligen. Man blir ju lite fundersam ändå om jag någonstans undermedvetet kände igen honom eller så...
Sofia Krantz

Datum: 2015-04-30 Klockan: 15:15:21 Blogg/hemsida: http://ringqvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: