Who will care for the fallen?

 
 
 
 
 
Blivit lite dött här, men antar att de flesta är vana vid det by now. 
I söndags åkte jag iväg med Frida och mamma till Göteborg, till min moster, hennes man och min lilla kusin som fyllt två år. Var så himla mysigt där och min kusin Emil är så himla gullig verkligen.
Kvällen jag kom hem sen var riktigt dålig, både fysiskt och psykiskt. Bakslag är riktigt jobbiga och känner mig rätt slut i kroppen. Har så svårt att kunna se framåt på ett positivt sätt kring bakslag. Fastnar lättare i känslan av hopplöshet. Men samtidigt vet jag att jag mår sämre på kvällarna, så det hjälper ofta med en natts sömn. Åtminstone hjälper det lite för det mesta.
Bakslag är en del av hela resan - hur svårt jag än har att ta in det. Take care, allihopa.  
Kommentarer
EBBA LAGERSTRÖM

Super fina bilder, som vanligt! <3
Jobbigt med ett bakslag, hoppas det blir bättre snart i alla fall!
Kram!

Datum: 2015-01-07 Klockan: 11:11:18 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: