Förändring

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Just nu är livet inte särskilt bra och jag mår inte särskilt bra alls. Men jag hoppas på att när vi har kommit in lite längre på sommaren så ska även jag börja komma till liv igen, precis som alla växter och djur runt omkring. Men just nu är jag kvar i min vinterdvala, depressionen känns värre, ångesten är skyhög, jag har ingen energi överhuvudtaget och kan samtidigt inte sova alls om nätterna. Men idag gick jag ut på en liten fotopromenad för att försöka må lite bättre och även om det inte hjälpte jättemycket så var det ändå lugnande för det mesta. Naturen är bästa medicinen!
 
Gjorde även några ändringar i designen på bloggen!!! Nu kommer alltså mina inlägg och även bilder vara 1000px breda istället för bara 700. Har velat göra det så länge men det har känts så osmidigt just för att det kommer se konstigt ut med gamla inlägg och bilder men jag har försökt att fixa de inläggen jag har större bilder till och även center-placerat så många inlägg jag orkat för att det ska se någorlunda ut. Här är några av de inläggen som nu finns med bilder i större storlek. 1, 2, 3, 4, 5, 6, mfl.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: