Barcelona #5

Jag är för tillfället sjuk vilket jag har varit i ett par dagar nu. Så jag har inte så mycket mer att bjuda på än bilder från Barcelona. Men det duger väl...
 
Sista dagen i Santa Susanna. Jag, Frida, Moa, Mamma och Marie gick på en lång promenad runt om i Santa Susanna. Vi hade ju knappt varit utanför huset innan. (detta är bilden ni ser i headern)
 
Solnedgång fast åt fel håll kvällen innan. Och en söt liten boxer vi mötte på vägen! Den bara stod där och stirrade tills vi hade gått iväg. Haha!
 
Jag vill bara säga vila i frid till de som dött av söthet just nu. Vi gick vilse ett tag. Men det gjorde absolut ingenting för vi stötte på en mager kattmamma med sina 5 ungar. Dock var det bara två som var riktigt nyfikna och gick att få fina bilder på, en gick till och med att hantera och hålla i. Alla katter blev matade av en dam som bodde bredvid, som tur var. Gud så söta de var, ville bara ta med dem hem!
 
Frida och den lilla orange:a kattungen. Har ni sett något sötare? Och här ser man hur små dem var... gulle!
 
Haha, kunde inte skippa att ha med en sån här bild. På tågstationen! Nu bär det av till riktiga BARCELOOONA!
På bilden ser ni även min "sidecut-liknande" flätor som jag skaffade dagen innan, ni ser dem på Moa också.
Kommentarer
Anonym

Nää, vad söta kattungarna var :), Tur att de fick mat!! :)

Datum: 2012-08-02 Klockan: 19:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: