Docka #2

 
Ännu fler bilder på Malva som docka. Haha, bilden längst upp till höger vänster är ju lite små läskig. Hon lyssnade i alla fall när jag sa att hon skulle öppna ögonen ordentligt...
Kom precis hem från ridning. Eftersom jag ska till Skåne nästa Torsdag red jag dubbel lektion idag. Först hade jag Majsan, som det gick så förbaskat dåligt med förra veckan. Men idag var hon riktigt fin, blev dock pigg efter galoppen och sprang mest på och försökte bocka. Sen fick jag Agge, han gick det också bra med. Trots att jag verkligen inte är förtjust alls i honom. Han busade lite och försökte byta varv (det vanliga då), men annars gick han bra. Är riktigt nöjd med båda två. Båda lektionerna var sits lektioner så vi satt ner nästan hela tiden. Nu har jag ont i rumpan! Mysigt-mysigt.
Kommentarer
Lisa Eriksson

dom två bilderna till höger var jättefina tycker jag!

Datum: 2012-08-16 Klockan: 21:46:22 Blogg/hemsida: http://lisatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: