Go fishing

 
 
 
 
 
Igår åkte jag, Frida och pappa och fiskade vid ett ställe som ligger bredvid ett naturreservat. Ni som överhuvudtaget läst all text i förra inlägget förstår kanske då att jag tvingade dem att om de skulle få någon fisk var de tvugna att släppa de i vattnet igen. Men på tal om förra inlägget har jag mått dåligt (dåligt och dåligt?! mest varit ledsen... får det att låta som jag har självmordstankar) över allt sånt nu de senaste dagarna och bara känt att mänskligheten är grym, så att åka till en sån här vacker plats var den bästa medicinen jag kunnat få. Trots att det finns vissa hemska människor är världen ganska vacker ändå.
 
By the way så klev jag även på en geting igår som låg på badrumsgolvet. FML! Men ska vara med Malin idag som jag inte träffat sedan skolan slutade. Det ska bli sjukt kul!
Kommentarer
Anonym

Superfin bild på örnen!

Datum: 2012-08-20 Klockan: 12:16:30
Signe Nylander.

Sofiaaaaaa, vilken biiiaaatch jag är som inte svarar på dina vackra kommentarer! D': Men såklart så kan vi väl ses nästa sommar, kan säkert komma upp till dig någon vecka! :D (L) men alltså, hur länge har ni sommarlov!?!?!?!? pufssinuffs.

Datum: 2012-08-20 Klockan: 13:00:12 Blogg/hemsida: http://signenylander.blogg.se/
Signe Nylander.

SV; Jag gillar dig även fast du inte är en biiiaaatch. :D (L) Vi måste ses! VAAAAAAAAA, ni har ju mycket längre sommarlov än oss, började idag. :'(

Datum: 2012-08-20 Klockan: 20:23:26 Blogg/hemsida: http://signenylander.blogg.se
Ellen (alatariel)

UNDERBARA bilder, älskar dom!

Datum: 2012-08-21 Klockan: 18:43:32 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: