Pepsi & Frida

Foto, idé & redigering: Jag - Canon EOS 60D, Canon EF 50mm II
 
Ännu en bild på Pepsi. Han ser så nöjd ut i sin lilla kopp! Det var han också.
Var uppe med tuppen imorse och joggade en bit. Det var riktigt skönt, istället för att jogga när solen steker (eller för det mesta regnar då...) mitt på dagen. Solen hade precis gått upp och daggen var kvar i gräset och spindelnät lyste upp vart man än tittade. Mådde nästan dåligt för att jag inte hade kameran med mig! Men ska försöka ta med mig kameran ut vid den tiden imorgon igen och få lite fina bilder, förhoppningsvis.
 
Tänkte bara tacka för att statistiken höjdes nydligen. För på senaste tiden har den sjunkit massor av någon anledning! Är det något jag har gjort sämre?
Kommentarer
Signe Nylander.

OMG SOFIA, ÄLSKAR BILDEN. ♥

Datum: 2012-08-11 Klockan: 17:10:59 Blogg/hemsida: http://signenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: