Cavalier king charles spaniels

 
 
 
Jag och min käraste kambrat Julia (hon vill att jag ska kalla henne Öster-Sigvard, så vi låtsas att hon inte heter Julia. hmmmh...) åkte tillsammans med min familj till lilla-lilla Vingåker. Det fanns inte mycket att göra egentligen, så det var tur att det fanns en hundklubb som vi gick in till. Där fanns det i en hage fyra stycken Cavalier king charles spaniels, ingen aning om vad de hette. Förutom att den svarta hette Oscar... tror vi.
I en annan hage var det tre stycken Shetland Sheepdogs, de blev det mycket bättre bilder på men de kommer nog bli tidsinställda tills jag drar till Skåne imorgon. WOOP-WOOP! Ja, söta var hundarna i alla fall inte dåliga på att vara. Blev smått kär, sådär.
Kommentarer
Anonym

Hej!=) Först å främst, tack för en superbra blogg! Jag har en fråga; Hur lärde du din kanin Mario att hoppa?

Datum: 2012-09-22 Klockan: 23:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: