Gamleby


             | Claras hår | Blommor i träd som var utanför huset | Julia, Molly och Malva i motljus | Julia under discot |

Är jag den enda människan på denna jord som nästan alltid får en tom känsla i mig när jag har åkt bort någonstans ett tag där jag har haft kul och sedan sitter i bilen påväg hem. Men det känns bra att vara hemma igen, faktiskt! Blev inga riktigt fantastiska bilder från Gamleby, utan bara mera minnebilder men ni får ett par här ändå. Sen måste jag bara säga att jag har världens absolut bästa vänner som någon människa kan ha.
Ska försöka göra en video med svar på frågestunden i helgen om jag hinner men ställ gärna fler frågor! Det är bara att fortsätta. ♥

Haha, ni skulle sett mitt ryck jag fick när de började spela Skrillex på Let's Dance. Blev så glad!
MEN ÄNNU GLADARE BLEV JAG NÄR ANTON VANN! TJOOOOOOOHOOOOOO...
Kommentarer
Minea

Jättefina bilder , spec dendär första , på hennes hår , den gillar jag starkt ! ;>

Datum: 2012-06-02 Klockan: 06:18:57 Blogg/hemsida: http://mineafotar.blogg.se/
hedvigjonsson - FOTO

härlig blogg ! kram

Datum: 2012-06-02 Klockan: 15:05:02 Blogg/hemsida: http://heedvigjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: