Lite mer får







Ridlägret började idag och jag fick Fille. En häst jag (hata är ett starkt ord) inte gillat förut. Men idag gick det faktiskt riktigt, riktigt bra och han var mycket snällare än vanligt. Vi gjorde mest balansövningar och framdelsvändningar idag. Imorgon ska vi träna voltige, på Tisdag är det uteritt, Onsdag är det hoppning och sen på Torsdag är det hopptävling och sen skrittar vi barbacka ner till sommarhagen och släpper dem där! 
Jag hade inte med mig kameran idag eftersom det regnade så ni får se lite vackra bilder av Julias får.  
Kommentarer
Signe

Fin ny header! ;)

Datum: 2012-06-17 Klockan: 22:55:52
ida

så jätte fina bilder du fotar:)

Datum: 2012-06-30 Klockan: 20:17:59 Blogg/hemsida: http://iidas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: