Lyckost


                                                       Jag vet att startbilden är underbart vacker. ♥

Här har ni svaren på frågestunden som jag spelade in igår kväll. Dock fick jag lite nya frågor nu efter att jag spelade in denna video, så har ni fler frågor är det bara att fortsätta ställa dem. Blir det mer nya frågor gör jag såklart en ny video, men annars det kanske bara blir i text.
Tack så hemskt mycket för alla frågor!

Kan i alla fall säga att det var tur att jag spelade in videon igår, för min hals är helt död just nu. Jag låter som jag är i målbrottet och har ont i huvudet! Skönt att man sjukar ner sig tre dagar innan skolavslutning och teaterföreställning. FML!
Kommentarer
Du var kär...

...i tvåan/trean, hade bevis förut... men... den lappen försvann...

Datum: 2012-06-04 Klockan: 13:50:32
Morotsoppa (Julia)

vi åker till Gamleby 2 ggr per år!!! :) <3

Datum: 2012-06-05 Klockan: 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: