I picture you now, right infront of me. Your beautiful eyes looking right at me!



Detta var egentligen en felexponerad bild som jag tog när jag skulle testa min blixt och var säker på inte skulle gå att använda. Men jag tyckte att med lite redigering blev lite bättre! Känner mig lite egoistisk med alla bilder på mig just nu.

Vi testade i alla fall voltige idag på Toffe, det var riktigt roligt faktiskt. Vi fick springa fram och hoppa upp på hands rygg medan han travade, stå på knä utan rygg även det i trav, stå upp med händerna rakt ut dock stod han stilla då och en massa andra saker. Vi fick inte göra så avancerade saker helt enkelt eftersom han aldrig blivit riden i voltige förut! Skulle kunna tänka mig faktiskt att hålla på med voltige.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: