Re-e-e-e-e-e-ed, burning red

 
DUMMA DUMMA REDIGERINGSPROGRAM SOM TAR ETT DYGN PÅ SIG ATT LADDA UPP EN ENDA LITEN VIDEO! Men det funkade tillsist. I alla fall från igår när jag och Clara färgade hennes hår rött. Det var lite rött tidigare, men den färgen hade börjat gått ut. Observera att jag aldrig någonsin varit med om att någon färgar när jag har varit med tidigare. Mycket flams under filmens gången men överlev. Men gud, måste fota något snart. Känner att jag verkligen aldrig fotar just nu. 
 
Har varit i stallet iprincip hela dagen, började på morgon med att vara stallvärdinna helt själv och hjälpte knattelektionerna. I sista gruppen fick jag leda en 5 åring som red för andra gången i sitt liv och fick rida Agge, det var roligt! Senare på kvällen var det Spökkväll och spökvandring. 
Vill även tacka min vän Ebba för detta inlägg om mig. Eller om min blogg egentligen! 
Kommentarer
Ebba

BLÖH-BLÖH!!!! Haha,varför är det så kul???

Datum: 2012-11-11 Klockan: 09:23:58 Blogg/hemsida: http://teamelc.blogg.se
Anonym

Haha, videon var jättekul! :D Älskar din blogg Sofia!! :)

Datum: 2012-11-11 Klockan: 21:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: