The sharp knife of a short life

 
 
Är sjuk just nu. Och orkar egentligen knappt resa mig upp ur sängen, haha. Feber, huvudvärk och sånt umgås jag med just nu.
Så här är bilder på en jätte fin privathäst. Tagna en stund innan jag tävlade i Söndags.
Kommer bli ganska mycket ridining för min del denna vecka, vanlig ridlektion på Torsdag där jag förmodligen får någon lite större häst eftersom de vuxna har teori, på Fredag rider jag Major och på Söndag rider jag ridlektion i stallet igen (en ridlektion för att jag har varit och hjälpt till i stallet på Lördagar) och samma dag ska vi ta hand om Major. Frida kommer nog rida honom på Söndag men jag kanske, om jag hinner, följer med i alla fall och skrittar honom ute en stund om vädret tillåter, men förmodligen ska det bli en hel hög med minusgrader då. Det är inte varje vecka jag rider så mycket!
Kommentarer
Anonym

Sådär har mitt rid schema set ut i ett par veckor nu!!

BLÖH-BLÖH-BLÖH-BLÖH-BLÖH

Datum: 2012-11-28 Klockan: 20:53:29
EBBA LAGERSTRÖM

Oj,såg nu att det blev anonym :( MEn hoppas du förstog att det var jag,Ebba!!

BLÖH-BLÖH-BLÖH-BLÖH :)

Datum: 2012-11-29 Klockan: 12:07:40 Blogg/hemsida: http://teamelc.blogg.se
Anonym

Alla dina bilder är så fina! :)

Datum: 2012-11-29 Klockan: 21:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: