These wounds won't seem to heal, this pain is just to real

 
 
 
 
 
Det var dimma idag och jag sprang ner till åkern och fotade innan jag skulle åka till hoppning. Fint! Gjorde bilderna lite extra brusiga eftersom det ändå var ganska brusiga. HAR HITTAT MIN KAMERALADDARE WOHO! 
Hoppningen gick i alla fall lagom bra, hoppade Bazaar (a.k.a Bazze) för allra första gången. Har i överlag inte ridit honom så mycket. Men det gick väl bra, han är en riktigt stjärna på att hoppa men det enda lilla negativa var väl att han hade lite svårt att sakta av till trav rätt eftersom vi efter ett par hinder hade bommar att trava över. Kände att jag själv inte var 100% där heller men det gick väl bra ändå. Taggar nu till hopptävlingen på Söndag där jag önskat Fille, Cojan eller Bazze. Märkte att jag bara använde smeknamn där, så bra! 
Kommentarer
Ebba<3

Tack för ditt fina stöd! Du är alltid så HIMMLA SNÄLL<333
Han vart väl pigg.Men han hade inte det där suget som han brukar ha när jag rider honom..Kommer du på söndag????

Datum: 2012-11-23 Klockan: 17:02:43 Blogg/hemsida: http://teamelc.blogg.se
Ellen (alatariel)

Jätte jätte fina bilder! :)

Datum: 2012-11-23 Klockan: 17:56:21 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi
Ellen (alatariel)

Snyggt redigerat!

Datum: 2012-11-23 Klockan: 17:56:36 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi
Anonym

Jättecoola bilder!

Datum: 2012-11-23 Klockan: 20:41:35
Anonym

Kanske börja på teatern igen?

Datum: 2012-11-24 Klockan: 10:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: