Tre fotografier från denna dag

 
 
Ursäktar för att det bara är fotografier på hästar these days, men just nu har jag inget annat att fota så ni får leva med det. Mohaha! Jag är ond. Nej, fast jo. Nej, men i alla fall. Försökte i alla fall få in ett annat fint foto som jag tog idag, men ni får leva med att se Fille och Ubbe titta på er. Mohaha! Känner mig riktigt ond. Jag är inte trött alls. Och Julia tog bilderna föresten, creds till henne. 
 
Har även officiellt börjat med friidrotten igen. Har bara känt att jag suttit still framför min dator i ett halvår nu. MEN NU ÄR JAG IGÅNG IGEN! OHYES! Känner hur smal, vacker och vältränad jag blivit nu efter ett träningspass. Gick i alla fall väldigt bra och fick bra kritik av en utav tränarna.
Godnatt, nu ska jag och Julia sova. 
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Vilka fina bilder! :) Gillade verkligen den övre.

Datum: 2012-10-21 Klockan: 11:49:17 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: