At the end of the world



Har inget att fota för tillfället. Vet inte riktigt varför! Tror att jag prioriterar skolan för tillfället mest. Men har ju en fotografering inbokad på Fredag som jag hoppas det går bra med. Jag vet inte riktigt. Är bara allmänt glad och vill inte spendera min tid just nu med att redigera eller blogga. Men det går snart över är jag säker på. Tack i alla fall till er som besöker ändå. Ni är världsbäst! ♥
Men här i alla fall en bild på mig från Smygehuk, Sverige absolut sydligaste punkt. Kändes coolt! Pappa är fotograf.
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Härlig bild, jätte fin! Sv: Tack så mycket, och jaa du?! Gör absolut inget!

Datum: 2012-09-06 Klockan: 18:37:34 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: