I think it's strange that you think I'm funny cause he never did

 
Canon EOS 60D - Canon EF-S 18-135mm f/3,5-5,6 - Fotograf: Frida a.k.a lillasyster - Jag och Harry
 
I stallet idag gick vi på en liten promenad runt dammen (som egentligen är precis till höger om bilderna men som man inte kan se på dessa bilder) med stallets minsting, shettisen Harry. Han är så söt så man smälter ju bara! Han är ju gammal också, så därför är han grå i ansiktet. Han var ovanligt glad idag, han brukar vara lite sur. Men han var go' och gla'! Ursäktar mitt smutisiga hår, men det får ni leva med. Ska få rida Major nästa Tisdag, föresten. Det känns som det var ett tag sedan nu, så det ska bli riktigt roligt.
 
Har föresten skaffat en translate knapp?! KUL! Nu kan sånna som inte kan svenska också förstå sig på min blogg. Haha!
Kommentarer
isabella

hehe jag råkade skicka en tom kommentar nyss, aja // svar: taaack! vet du, du har blivit jättemycket bättre på att fota på sistone tycker jag! alla bilder är så fina och inspirerande!

Datum: 2012-09-27 Klockan: 19:52:53 Blogg/hemsida: http://bruneta.devote.se
Ebba

Haha Tack så MYcket!Nu kom jag in och har sparat bloggen i mina favoriter.Så nu kan jag äntligen läsa den igen!!!!!!

Datum: 2012-09-28 Klockan: 14:47:13 Blogg/hemsida: http://sadeljorden.blogg.se
Anonym

Fina bilder! :)

Datum: 2012-09-30 Klockan: 16:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: