Butterflies with punctured wings

Jätte gammal bild från när jag åkte till Malmö i somras. Åh, gud vad jag saknar sommar just nu! Helst av allt vill jag bara åka till något varmt och vackert ställe och fota och inspireras en massa. Dock åker jag ju till Mallorca om mindre än två månader, wow vad kul det ska bli. 
 
HOLAAAA! Hade en trevlig födelsedag, tack för allas gratulation både här, på Facebook, Instagram, Kik och såklart alla dem som kom fram till mig och sa det. Tack, tack! Såg att jag fick lite förfrågningar om att göra en video där jag visar vad jag fick, jag gjorde detta en julafton men jag tänker nog inte göra det nu av olika anledningar. För det första har jag inte fått så väldigt mycket spännande, ett nytt kamerastativ, en cykel och sen har jag fått lite små saker som böcker och pengar b.l.a. Sen känner jag personligen inte att sånna videor är särskilt intressesanta att titta på, och jag tänker själv inte publicera någonting som jag själv inte skulle tycka var kul. Tack så hemskt mycket för förslaget, men är det så att ni verkligen, verkligen vill att jag ska visa upp det på något sätt så får ni ju säga det. 
Kommentarer
Melissa

Ja snälla snälla snälla!!!
Kram Melissa

Datum: 2013-04-21 Klockan: 09:44:46 Blogg/hemsida: http://rabbitstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: