It's to cold outside, for angels to fly

 
 
Ursäktar för den dåliga updaten. Har verkligen hamnat i en svacka inom både foto och bloggning just nu, både har jag inte riktigt tiden eller orken sen känns det som att trots att jag har försökt att hålla motivationen uppe och trots att jag faktiskt försökt skriva inlägg så fort jag haft något att skriva om men trots det har besökarna bara sjunkit samt kommentarerna. Och då känner jag ingen lust överhuvudtaget att skriva något alls.
Medan jag har varit halvt borta här några dagar har det väl inte hänt särksilt mycket, fick plågas med att ta spruta i skolan. Har nog aldrig reagerat såhär illa innan en spruta förut, jag har ju en EXTREM fobi både för sprutor och vassa föremål men nu grät jag (dagen innan, på samlingen, timmen innan, i väntrummet, väl inne i rummet och lite efter) och skakade och bara stirrade tomt framför mig och gungade fram och tillbaka. Usch, jag hoppas verkligen inte att den här fobin blir värre. Fobin börjar redan spåra ur, har börjat blivit rädd för fingrar (alltså när folk lyckas peta till mig o.s.v.) och har andra småsaker som jag reagerar jätte starkt på. Woho för aikmofobi, bästa som finns. Fast...
Imorgon är jag ledig från skolan så jag ska plugga en massa, rida och ska även försöka fota lite självporträtt eller liknande på något sätt som jag kan lägga ut på Fredag för DÅ FYLLER JAG 14 ÅR! Wooohoooo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: