Look into my eyes, it's were my demons hide

 
 
Är glad idag igen. Skönt att glädjen håller sig kvar. Ska verkligen försöka hålla mitt humör uppe nu. Trivs så mycket mer med att vara glad!  Här är i alla fall två bilder, den översta är från bilden jag la ut på min födelsedag bara lite redigerad och sen en ovisad bild på mina ögon från i förrigår. Ser ni den guldbruna fläcken i mitt högra öga? (eller jag, vänster för er då) Haha. Redigeringen på denna bild tycker jag dock inte riktigt visar min naturliga ögonfärg utan de är någon nyans gråare. 
Hoppas på att jag ska gå till skolan imorgon, för jag känner mig mycket bättre och har faktiskt varit i stallet och pysslat om Fille-fjonken en stund tidigare idag. Taggar också hoppning på Torsdag, har inte önskat någon men jag blir väl nöjd med vem det än är. Förrutom Agge, då gråter jag nog. Nej, men seriöst... blir nog inte riktigt glad då i alla fall. Hahaha!
Vi hörs mina fina vänner. ♥
Kommentarer
Ebba!

Dina ögon!!
Ljuvliga att titta på!!!

Kram Ebba!

Datum: 2013-04-24 Klockan: 19:03:09 Blogg/hemsida: http://rabbitstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: