I would still be on my feet

 
 
Jag trodde att jag hade publicerat det här inlägget men tydligen inte.
Igår åkte jag med Julia till stallet för att hon skulle rida en prova på lektion. Hon hade önskat några andra hästar men det slutade med att hon fick ha Fille. Gud vilken chock vi fick, båda två. Fille är väl inte egentligen världens mest passande nybörjarhäst. Han är ju väldigt snäll, enligt mig, men väldigt pigg och stark. Men det gick bra i alla fall. 
Idag blev det inget stall för mig, hade ingen lust helt enkelt. Har varit i stallet så mycket den här veckan och ska ju ändå dit imorgon när det är hoppkurs. Gud vad taggad jag är för den, att jag ska få ha Fille den här gången i alla fall. Jag känner mig så trygg på honom, för jag är inte den modigaste i hoppningen men han litar jag verkligen på. Jag kan klanta till det i princip hur mycket som helst men han gör alltid sitt yttersta. Guldponnyn. ♥ Hoppas på att det går bra, kul ska det bli i alla fall. Två hoppningar på samma vecka är rätt lyckligt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: