I'm sorry mother, I'm sorry, I let you down

 
 
                                     
 
Har en hel del redigerade bilder som jag måste se till att fixa inlägg till. Idag började skolan vilket kändes helt okej faktiskt. Kul att träffa saknade skolkompisar och att vara tillbaka. Red även Fille idag. Det gick faktiskt rätt bra. Gud vad jag älskar den hästen! Ska faktiskt få ha honom på Söndag på hoppkursen istället för Bazaar. Blev hur glad som helst. Det kan vara så att jag kommer ha honom hela hoppkursen men det är inte säker utan det får vi se efter Söndag. Orkar inte skriva så mycket mer om ridpasset då jag inte är på mitt bästa humör om jag ska vara ärlig. 
Vi hörs!
Kommentarer
EBBA LAGERSTRÖM

Tack så jätte mycket! <33
Ja, ha just rid bilder i headern är egentligen inte så bra, liksom en bild kan vara att hästen gick så EN sekund liksom.
Nu ser men mer tydligt vad bloggen handlar om & vilka det handlar om, hästar, mig & Henne.
Man ser även att jag tycker om att bil fota & att fota, allt i ett liksom :D

KRAMKRAM!!

Datum: 2013-08-23 Klockan: 18:45:06 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se
Stella

Haha nemen usch vad obehaglig den första bilden var ^^Ser ut som om att du inte har någon ryggrad!? :O

Datum: 2013-09-01 Klockan: 00:10:55 Blogg/hemsida: http://wecandoittogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: