Leave the world behind

 
Bild på Fille, jag, fina Betty och fina Ebba bara för att vi båda trodde vi skulle dö idag, hahaha. Igår kväll var så sjukt hemskt och jag och Ebba pratade säkert en timme i telefon. Lång historia...
Idag red jag en häst som heter 007, han kallas för Sjuan. Han är en Tysk ridponny fast han är storhäst. DISGRACE TO FAMILY! Har länge velat testa att rida honom och idag fick jag göra det. Vi red lektion för första gången på veckan och skulle börja galoppera idag. Det gick sådär, kände att jag red som en kratta idag. Jag tyckte inte om att rida honom så mycket, inget jag kan sätta fingret på men jag tyckte helt enkelt inte han var min typ av häst. Han är otroligt skumpig men tillslut lyckades jag sitta ner lite i traven på honom utan att studsa som en pingisboll runt i sadeln, mina magmuskler värker nu. Han var lagom pigg i galoppen. När Angelica sen skulle prata med en efter ridpasset var jag nästan nervös för jag tyckte det gick så dåligt, men jag fick istället massa beröm för att jag kunde sitta ner så bra på en så skumpig häst och så fick jag beröm för min sits. Det blev jag chockad över, brukar inte få särskilt mycket beröm över min sits och jag brukar inte själv vara särskilt stolt över den så det var kul att höra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: