We're driving fast in my car

 
 
 
 
Bilder från de senaste två dagarna. För att ingen ska behöva undra kallades Pepsi för "Pap". 
Vill för typ hundraelfte gången tacka för att min blogg börjar gå framåt just nu. Har börjat få mycket fler besökare och kommentarer, och det är jag verkligen glad över. Och igår fick jag världens finaste kommentar på instagram, vilket gjorde mig sjukt glad. Vet bara inte var alla nya besökare kommer ifrån, har jag blivit länkad någonstans utan att jag har märkt det? Innan känns det som det mest bara har gått neråt under en period nu. Vill verkligen hålla det såhär så vill ha mycket tips på vad ni vill läsa/se. Finns det något speciellt inlägg ni vill att jag ska skriva, är det något jag ska skära ner på, vill ni att jag ska göra någon video kanske, mer bilder på något speciellt? LET ME KNOW!
Idag ska jag och rida lektion. Spelar ärligt talat ingen roll vem jag får rida, så vida det inte är Agge eller uteritt på Franz.
Kommentarer
Ebba Lagerström

När det går som dåligast ska man kämpa lite till, vilket du gjorde & nu har du fått resultatet!
Kämpar man när det går som dåligast kommer till slut läsarna!!

Skriv gärna lite fler åsikts inlägg ;)
Sanningar skulle vara roligt, jag gilllar du blogg jätte mycket så har jätte svårt att komma på bra idér!

Datum: 2013-08-08 Klockan: 12:15:39 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: