Ebba och Betty

 
 
 
Kan nog vara världens finaste ekipage tror jag. Färgerna på bilderna är såklart väldigt redigerade, det var väldigt grått och även trist väder men Photoshop gör allt mycket bättre. Haha. Är faktiskt rätt nöjd med bilderna ändå.
 
Red föresten Major idag en stund. Jag red i sadel och halsring och det gick faktiskt rätt bra. Major var väldigt avslappnad och gick fint hela passet igenom. Busade lite i galoppen och ökade ganska mycket så plötsligt drog han till med en glädjebock. Efter mycket galopp blev han riktigt fin i traven och hade en helt annan egen framåtbjudning än vad han brukar ha och arbetade verkligen genom hela kroppen. Så himla roligt att känna att han verkligen tycker det är kul. Stretchade honom efteråt, han är inte särskilt van vid det och tyckte det var lite halvläskigt/konstigt men det hjälpte verkligen och han slappnade av i hela kroppen. Tränade även lite mer jambette och det har börjat fastna nu vilket är riktigt roligt.
Kommentarer
EbBA LAGERSTRÖM

Aw, Åh vad glad jag blev Sofia!
Tack 1000000 gånger om för att du bara ställde upp & var med mig hela dagen, var så trevligt verkligen & vill verkligen göra om det! <3

Datum: 2013-12-17 Klockan: 19:33:10 Blogg/hemsida: http://Ebbalagerstrom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: