Just let it happend

 
Jag borde ha bloggat igår men kvällen bestod av ännu en rad med panikattacker så det förklarar väl en del. Idag har jag i alla fall varit och pratat så det känns lite bättre idag. Idag har även den första snön kommit, super mysigt trots att jag helst inte vill att det ska vara kallt just nu.
 
Jag red Fille igår i alla fall. Det gick inte direkt super bra men det var roligt, vi red över bommar utan stigbyglar, med händerna rakt ut och några gånger fick man blunda också om man ville så det var roligt. Fille är en av dem häsatr jag litar mest på så det var inga problem och han var så glad så. Men fick inte någon jätte bra känsla, Fille var hur duktig som helst men jag är verkligen i en svacka i ridningen, jag vet inte riktigt vad jag gör för fel helt enkelt. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: