See the problem isn't you, it's me

 
Just nu njuter jag av att faktistk må relativt bra igen. Jag mår inte toppen men jag njuter av att inte må dåligt nu för en stund. Det känns faktiskt bra.  Har dock väldigt lite inspiration till saker just nu. Att blogga känns inte så roligt, då det känns som ingen varken läser eller kommenterar, fotar knappt en enda bild längre och ridningen går inte så bra som ni vet heller. Men det hoppas jag ändras snart. Idag har jag inte åstakommit mycket, det bästa jag gjort är väl att jag redigerat denna bild som jag faktiskt blev rätt nöjd med. Roligt att jag insåg nu att bilden med mina armar är fotad i skogen som ses i bilden också. Det var inte meningen utan jag kom och tänka på det nu. Haha. Well, well. Har som sagt inget annat att skriva just nu, inget intressant händer just nu.
Kommentarer
Sanna Bäckström

Du är stark Sofia och du orkar. Det vet jag! Keep fighting! <3

Datum: 2013-12-09 Klockan: 20:23:19 Blogg/hemsida: http://sannas.horseworld.se
Stella

Helt fantastisk bild, jag älskar den! :D

Skönt att du känner att du mår lite bättre, kan inte alls föreställa mig vad du går igenom :(

Datum: 2013-12-09 Klockan: 22:10:35 Blogg/hemsida: http://wecandoittogether.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: