We stopped checking for monsters under our bed when we realized they were inside of us

 
Tog denna bild innan den som jag la upp i några inlägg tidigare och vet faktiskt inte riktigt vilken jag blev mest nöjd med. Den här vart ju lite mer realistisk kanske men jag vet inte riktigt. 
Vi hade ingen skola idag utan vi hade ett uppdrag att sprida julglädje på något sätt idag, så jag, Julia, Molly, Monica och Julia (ja, har två kompisar som heter Julia) gick vi först till ett äldreboende och delade ut pepparkakor och julkort. Så himla mysigt att se alla bli så glada. Vi skulle dokumentera detta så jag agerade kameraman så har en video att redigera som måste med till skolan på Torsdag. 
Kommentarer
Josäfin Andersson

OMG vilken fräck bild! Super ball!! :o

Datum: 2013-12-18 Klockan: 19:00:15 Blogg/hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: