Taggad till hopptävling

 
Var ute och fotade lite innan det mörknade precis. Det blev inte onödigt många bilder men ett par andra som förmodligen kommer ut på bloggen snart antar jag. 
Startlistorna till tävlingen imorgon har kommit ut och jag ska ha Fille. Haha, blev väckt halv sju imorse av att Frida sprang in när jag sov och skrek: "JAG SKA HA ELLIE OCH DU SKA HA FILLE!". Tror inte någon förstod vilken hjärtattack jag fick...
Är jätte taggad och hoppas att det går super bra. Hoppas att Fille är gladare än förra hopptävlingen! Då smet han ju två gånger plus att han sprang över mig säkert 15 gånger. Nej, imorgon vill jag ha en glad och pigg pålle att rida. 
Pusskram!
Kommentarer
Signe som kommenterar från mobilen och inte orkar fylla i.

Oouw lycka till!! :D (proppa i honom 10 liter kraftfoder så får du förhoppningsvis någonting att jobba med!)
Sv: Han är sjukt söt den lille (store) hästen. (L)

Datum: 2013-02-02 Klockan: 22:04:16
Ellen (alatariel)

Jätte fin bild! ;)

Datum: 2013-02-03 Klockan: 10:47:05 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi
Signe Nylander

sv; Äntligen någon som håller med! Cred till dig!
Haha, söten! Gick det bra då? :D Han är ca 144, enligt mig är han superstor, haha! :) (L)

Datum: 2013-02-03 Klockan: 18:21:42 Blogg/hemsida: http://signenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: