Who are you now?

 
 
 
Hittade dessa bilder från en fotoshoot i somras. Eller minns ni den kanske? De två bilderna där jag står hukad framåt är egentligen bilder som blev fel och jag skulle egentligen ha slängt upp håret på bilderna. Men av någon anledning gillar jag dem ändå. Har egentligen ganska mycket inspiration att fota men det blir helt enkelt bara inte av, ska försöka fixa så att det blir av någon dag framöver. Just nu dränker jag mina öron i alldeles för underbar musik av olika slag. Är inne i någon "Sleeping with Sirens" period då jag nästan bara lyssnar på dem. Haha! Men de är ju så underbart bra.
Red prinsen idag igen. Han var fin idag. Lossnade aldrig riktigt utan gick i form lite till och från hela tiden, men han var ändå väldigt fin. Sitt vanliga efter galoppen att han bara försökte öka och lyssnade mycket sämre vilket blev lite jobbigt men jag höll tillbaka honom så han fick trava på lugnt ändå. Men galoppen vart faktiskt väldigt fin och lugn. Fattningarna var inte så bra idag men det gjorde inte så mycket. Det var lite ett sånt pass som verkligen får mig att inse varför jag tycker om den hästen så mycket. Han är så fin!
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Jätte fina bilder! :)

Datum: 2013-02-02 Klockan: 10:48:53 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: