Don't bother sleeping without one eye open wide

 
 
Har ju varit hos Essa nu de senaste dagarna, har varit jätte kul då vi inte har sett varandra sen i Maj. Här är en bild jag tog när jag och Essa var ute och fotade lite självporträtt på oss två. I slutet tog jag ett par själv. Vi gjorde lite annorlunda och ställde oss som ni ser att jag står på bilden.Tyckte det blev ganska coolt tillslut. Ångrar dock att jag gjorde det så många gånger nu eftersom jag har ont i magmusklerna. Haha! Det var anstängande det där.
I alla fall började ju skolan idag, men vi går korta dagar hela veckan så det är ju helt okej. Kul att se alla igen i alla fall. 
 
Det blev rätt så få frågor såg jag i frågestunden, så skicka gärna ett par frågor till den om ni nu inte har gjort det! ;) "This or that" är också välkommet, och ni kan fråga allt från bara allmänna frågor, som ungefär 'vad är din favoritfärg' och sånt, till frågor om något specifikt som har med mig att göra.
 
Här är i alla fall en video vi spelade in, den var egentligen till Facebook så därför har den redan massa views men jag ville ha den här också. ALLTSÅ HELT SERIÖST! GÖR INTE DETTA! Det är det hemskaste du kan utsätta dig för. 
 
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Fina bilder! Men jag måste säga att ni inte är riktigt kloka! :3

Datum: 2013-01-09 Klockan: 20:49:05 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: