Mallorca part 1 - Flygplansbilder

 
 
 
Här är dem första bilderna från Mallorca resan. Dessa bilder tog jag i flygplanet på väg till Mallorca. På en av bilderna ser ni lite av Alperna. 
Igår var jag som sagt med Vilma vilket var super kul. Vi skrattade och pratade massor. 
Idag kommer Signe hit, och har hon inte försovit sig eller missat bussen så sitter hon på en buss på väg hem till mig just nu. Åker in till stan vid halv två någon gång och hämtar upp henne. Ska bli super kul att ses! Idag har vi planerat att åka och hälsa på Major en sväng, jag ska inte rida idag utan det gör jag på Tisdag. 
Fler Mallorca bilder kommer. Alla är dock inte redigerade. Det kan vara så att dem blir tidsinställda för när jag åker på Sjöstjärnans ridläger nästan Lördag. ÅH! DET SKA BLI SÅ KUL. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: