Några saker om mig

 
Jag har sjukt svårt att erkänna mina bra sidor både för mig själv och för andra
Paramore är mitt absoluta favoritband (jag lyssnar på dem just nu)
Jag föredrar valacker framför ston
Jag övertänker lätt saker
Den här veckan har jag varit gladare än jag har varit på hela året
Jag använder aldrig smink
Mina favorit Youtubers är charlieissocoollike, danisnotonfire och meekakitty
Jag är vegetarian och det äger (!)
Mina naglar växer ovanligt fort och blir väldigt långa, trots att jag inte sköter om dem alls
Min favorithästras är haflinger
Jag har en extrem rädsla för ensamhet
Jag älskar avokado
Jag har träffat tre vänner via internet
Min mamma kom precis in med en hemmagjord milkshake åt mig helt random
Den är god
Tack mamma
Jag tar väldigt lätt åt mig av negativa kommentarer jag får
Jag ska bli nykterist så kan bara säga byebye åt mitt sociala liv inom några år
Om jag var tvungen att bli religös skulle jag bli buddhist, enkelt
Jag har varit singel i 5213 dagar, även känt som hela min livstid
Jag har ganska höga betyg i skolan
Förutom i teknik, för det är astrist
 
Varsågod. 
Kommentarer
melissa

vad är nykterist?
Kram melissa

Datum: 2013-07-28 Klockan: 15:47:46 Blogg/hemsida: http://emryttarna.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: