Sorry

Dessa är de enda bilderna jag har att lägga ut just nu. Saknar min fina ponny! ♥
 
UPDATE: Det har varit lite problem med datorn men allt är fixat nu så därför har jag inte bloggat. Bilder från Mallorca kommer snart. 
Idag ska jag i alla fall åka till min underbara vän Vilma. Vi gick på samma skola förut men sen hon bytte skola för något år sedan har vi inte sett varandra så mycket. Så om tio miuter åker jag hem till henne. 
Och imorgon kommer superfina Signe hit och är kvar tills på Söndag. Det ska bli så sjukt roligt, vi har inte setts sen vi sågs för första gången i Februari. Vi träffades via internet och vi hade säkert pratat i två år innan vi bestämde träff hos henne nu i vintras. Det ska bli väldigt trevligt som sagt, jag och Signe är väldigt lika på många sätt och jag tror att det är därför vi funkar så bra ihop. Vi har inget speciellt inplanerat men vi hittar väl på något. Vi hade inget inplanerat när jag var hos henne heller men vi hade kul ändå. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: