Glad midsommar people

Glad midsommar på er allihopa!
Detta är faktisk ett live-inlägg och inget tidsinställt, så just nu är den första gången någonsin jag mobilbloggar. Vi har varit på Mallorca i snart 6 dagar nu, vi bor i deras superfina hus här i Pollenca. Idag vaknade jag och Julia vid tolv ungefär, åt frokust och sen badade vi i poolen. Sen var det god midsommarlunch utomhus vilket slutade med alla blev klädda i alla dekorationer runt halsar eller huvuden och sen har vi badat ännu lite mer i poolen. Har även Skypat lite med min familj där hemma och nu sitter jag och Julia och spelar Red Dead Redemption. På bilden ser ni våran utsikt från huset.
Hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Signe Nylander

JAG ÄR INTE AVUNDSJUK ELLER SÅ, NEJ NEJ

Datum: 2013-06-21 Klockan: 19:53:21 Blogg/hemsida: http://signes.horseworld.se
Ellen (alatariel)

Gud vad härligt! Och vilken utsikt på bilden!!!

Datum: 2013-06-22 Klockan: 12:04:22 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: