Jag som var så taggad

 
 
 
Hann göra allt stallarbete, fota hästarna i hagen (bilderna över), ta in Major, ge honom ett födelsedags-äpple och borsta honom och vädret var bra så jag taggade uteritt. Sen satte jag på halsringen och körde samma övningar som förra Tisdagen och han fattade ännu snabbare nu och jag kunde leda runt honom massa varv i boxen, tillslut kunde han gå efter mig utan att jag visade lätt i halsringen. Wow, han lär sig så otroligt snabbt det är helt sjukt. Att backa och svänga från marken gick mycket bättre och han fick mycket beröm och belöning. Jag märker sen att tränset är borta, kollar runt överallt och ringer sen till Kerstin. Då visar det sig att tränset är hemma hos dem och att hennes dotter (som annars bor i USA) är hemma och att detta var den enda dagen hon kan rida Major och att Kerstin hade glömt att säga detta. Så jag fick istället åka hem. Vilket otur man kan ha, jag som var så taggad på att rida ut. Dock rider jag honom på Fredag istället bestämde vi och om vädret är bra då också rider jag ut då istället. 
Kommentarer
EBBA LAGERSTRÖM

Riktigt , riktigt synd måste jag säga : /
Tur att du kan rida honom på fredag istället!!!

Datum: 2013-06-05 Klockan: 13:07:28 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se
EBBA LAGERSTRÖM

Sv. Första bilderna + filmen kommer att komma ikväll ( Om videofy me fungerar ? )
Sen kommer det komma lite bilder pö om pö ;)

KRAMKRAM!

Datum: 2013-06-05 Klockan: 13:07:44 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se
Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Vilka fina bilder:D

Datum: 2013-06-05 Klockan: 23:17:36 Blogg/hemsida: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: