This is the real world

 
Idag är en speciell dag. Min bästa vän fyller 23 år. Denna bästa vän står på fyra hovar och inte två fötter. Det är Major jag pratar om. Idag har den gamla gubben levt i 23 långa år. Världens bästa! Rider honom nu på Tisdag och då ska han nog få något gott har jag tänkt och massor av mys och om vädret är på min sida kör vi en mysig långuteritt barbacka. Annars rider jag kanske barbacka på banan eller i ridhuset. Har aldrig ridit honom barbacka och han är väl inte känd för att ha den bästa ryggen för det men annars skrittar jag väl bara. Men ska i alla testa lite trav och kanske galopp om det går bra. Ska även ha på halsringen då och testa att stanna och styra med den och se hur han reagerar.
Har idag införskaffat mig ett par indigo-färgade Urbanears. Harletat efter ett par bättre hörlurar för att de vanliga iPhone hörlurarna inte är något att skryta om. Har till största del lyssnat på "Let the flames begin" av allra bästa Paramore i dem och basen är sjukt grym. 
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Grattis till honom. Han fyller ju på samma dag som jag! ^^ Jätte fin bild också. :)

Datum: 2013-06-02 Klockan: 21:17:08 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: