Allmänt stalltjafs

 
Har haft en riktigt mysig dag i stallet idag. Var där i över tre timmar och skötte om Fille en massa och gjorde andra allmänna stallsysslor. Han blev rejält genomborstad och fick även en total utredning av hans man och svans. Jag tror aldrig i mitt liv att jag har mött en häst med mer risig man och svans, helt omöjlig är den, håller sig fin högst en dag. Han såg ut som en helt ny häst efteråt. Otroligt att han överhuvudtaget stod ut med mig i så lång tid som det tog att reda ut allt, dock för att han hade mat. Fast ett par gånger tröttnade han och skulle bråka lite men sån är han ju. Haha! Jag är van. Imorgon ska Frida tävla dressyr och jag blev då tillfrågad att vara med som funktionär så jag är där hela förmiddagen. 
Kommentarer
Ebba!

Hejsan!
Kika gärna in mina & min kompis ny startade blogg!
Säg gärna vad du tycker också, skulle göra oss super glada!

Kram!

Datum: 2013-03-06 Klockan: 16:39:11 Blogg/hemsida: http://rabbitstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: