Känner ni igen denna snygga hopphäst?

 
Frida kollade lite på ridskolans hemsida när hon hittade denna bilden från en hopptävling som hölls där 2004. Och ja, visst är det Major som hoppar så snygg med öronen spetsade rakt framåt. Gissa om vi blev chockade! På denna bilden är han alltså bara 14 år. Trots att jag ser på en gång att det är han så tycker jag att han ser mycket äldre ut nu än vad han gör här. Här är han ju väldigt muskulös också, nu är han ju så smal och klen så. Haha! Han ser väldigt mörk ut här, men det regnade tydligen på den här tävlingen så han är väl rätt så blöt. Men åh, så SNYGG han är. 
Har inte sett någon bild från när han hoppar tidigare och inte sett någon annan bild från när han var yngre heller så det var sjukt kul att vi hittade den här. Åh, önskar så gärna att jag hade kunnat hoppa honom. Han är ju så duktig. Jag äger inte denna bild utan den tillhör fotografensom jag dock inte vet vem det är.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: